Witam, powaznie rozwazam udzial w listopadowej, krakowskiej edycji warsztatow. Zastanawiam sie jednak jakimi umiejetnosciami i doswiadczeniem fotograficznym powinni cechowac sie uczestnicy warsztatow, innymi slowy czy warsztaty sa dla mnie...
Nie mam doswiadczenia w fotografii slubnej, jestem stuprocentowym amatorem (nie liczac paru zdjec sprzedanych na stockach

), do obrobki wystarcza mi LR (PSa nigdy nie uzywalam) ale podobaja mi sie zdjecia w stylistyce Kaliny i Adama.
Do kogo skierowana jest oferta warsztatow repoglamour?
zdecydowanie do wszystkich. ja nawet powiem ze im mniej umiesz tym lepiej bo pełny kubek ciezko jest juz napełnić, a co innego pusty.
bylem 6 mc temu na warsztatach i z perspektywy to byla bardzo dobra inwestycja, oczywiscie wiele zalezy od ciebie.
powodzenia
Tak jak powiedział Wojtek powyżej.
To co wyciągniesz z warsztatów zależy głównie od Ciebie.
Prowadzący dają czadu i dzięki wiedzy jaką starają się przekazać możesz ustrzec się 90% błędów jakie popełniają początkujący fotografowie ślubni.
Przy okazji poznasz wiele innych świetnych uczestników warsztatów. Świetnych fotografów.
Decyzja i tak zawsze należy do Ciebie.
Pozdrawiam!
Bzdury pleciecie. Twierdzenie, że "zdecydowanie dla wszystkich" można sobie włożyć między bajki. Jeśli tak sądzicie, deprecjonujecie przedsięwzięcie warsztatów do kursu na wózki widłowe.
Nie jest aż tak ważne ile umiesz - zdecydowanie ważniejsze jest, co chcesz potem z tą wiedzą zrobić i kim chcesz zostać. Zmiany, które nastąpią po warsztatach funkcjonują bardziej w świadomości (bycia fotografem i podejścia do fotografii). Jeśli nie następują - to może lepiej zrobić kurs na wózki widłowe...