Forum warsztatów repoglamour

Pełna wersja: Warszawa EDYCJA XVI 22-23 października 2009
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

jestem tuż po warsztatach i wierząc w to, że nic nie dzieje się bez przyczyny, wiem że i tym razem pojawiłam się tam w konkretnym celu ;-) W jakim? ach to moja słodka tajemnica ;-)

Bardzo dziękuję Kalinie i Adamowi za świetną atmosferę, inspiracje, rady i cenne wskazówki! Mam nadzieję, że do zobaczenia!

Emila
Witam wszystkich uczestników warsztatów!

Nie mam żadnego doświadczenia w fotografii ślubnej ale na warsztaty się wybrałem w celu poszerzania horyzontów. Powiem w skrócie ... spora dawka wiedzy!
Dziękuję Adamowi i Kalinie! Respect Cool

Poniżej kilka zdjęć z XVI sesji warsztatowej.

[Obrazek: 1.jpg]

[Obrazek: 4.jpg]

[Obrazek: 2.jpg]

[Obrazek: 5.jpg]

[Obrazek: 3.jpg]
Sebastian 2 i 4 fantastyczne kolory.
Bielszczanin pozdrawia Bielszczanina ;-)
Ja również witam wszystkich serdecznie,

Bardzo dziękuję Kalinie i Adamowi za ogromną dawkę wiedzy i dużo cennych uwag. Zacząłem (co jest typowe po wymianie doświadczeń) chorować na nowe szkiełka. Warsztaty zaliczam do bardzo udanych i żałuję, że to tylko dwa dni - we wspaniałym towarzystwie i pełnej humoru atmosferze - dla mnie to milowy krok naprzód

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!!! Smile
Sebastian kolory w pierwszy zdjęciu jak dla mnie rewelacja, takie lubię. Podoba mi się także że w kolejnych mimo sporego chaosu na zdjęciach wydobyłeś młodych i na nich dyskretnie sprowadziłeś wzrok widza.
No ja również zgadzam się z przedmówcami, że kolory na jedynce są ekstra! Podoba mi się także twoje spojrzenie na sytuacje w klatce nr 2. Bardzo fajna perspektywa.
Sebastian, na prawdę całkiem fajnie :-)
Coś tylko nam się grupa naszych XVI-edycyjnych warsztatowców nie udziela...
Kilka zdjęć z warsztatów na moim blogu na http://www.emiliaulanowicz.blogspot.com Zapraszam w wolnej chwili :-)